Opony letnie Hankook 315/35 R20
Hankook K127A Ventus S1 Evo3 SUV 315/35 R20 K127A 110Y XL MFSHANKOOK K127A Ventus S1 evo3 SUV - wydajna opona SUV preferowana przez wiodących producentów samochodów. Rowki w bieżniku: Zewnętrzne rowki bieżnika zapewniają dobrą przyczepność na mokrym podłożu i zapobiegają aquaplaningowi na gładkich powierzchniach. Bardzo sztywne zewnętrzne ramię: Zwiększono bloki bieżnikowe i obszar ramienny opony, gdzie występuje skupienie wysokiego obciążenia i ciśnienia podczas kontaktu z drogą podczas pokonywania zakrętów. Maksymalną przyczepność w zakrętach zapewnia pas wzmocnienia o podwójnej funkcji, który we wszystkich warunkach zapewnia równą powierzchnię kontaktu. Oddzielne nacięcia na blokach wewnętrznych bieżnika efektywnie rozkładają obciążenie w przypadku pojazdów SUV. Dzięki temu zrównoważonemu układowi wewnętrznych i zewnętrznych bloków poprawiono sterowność na suchych nawierzchniach o 6%. Konstrukcja ściany bocznej: Ściany boczne są zaprojektowane tak, aby zapewnić jeszcze większą sztywność bloków bieżnikowych, poprawić odprowadzanie ciepła, przepływ powietrza i komfort jazdy. Najważniejsze W magazynie | 979 zł
| |
Hankook K129 Ventus S1 evo Z 315/35 R20 K129 110Y XL ND0 MFSK129 Ventus S1 evo Z - Maksymalna wydajność i technologia sprawdzona w oponach wyścigowych. K129 Ventus S1 evo Z ma stabilne prowadzenie w zakrętach na mokrej i suchej nawierzchni. Jest to zupełnie nowa mieszanka, która opiera się na technologii stosowanej przy projektowaniu opon wyścigowych. Pomaga to w tym, aby w wysokich temperaturach cząsteczki gumy w oponie łatwo penetrowały powierzchnię nawierzchni, co zapewnia maksymalną wydajność hamowania i doskonałą kontrolę. Wytrzymałość opony została zwiększona, aby odpowiadała wysokiej mocy początkowej i dużym siłom podczas przyspieszania. Szersze rowki poprzeczne na ramionach opony poprawiają odprowadzanie wody i sztywność bloków, jednocześnie zmniejszając hałas. Zoptymalizowany kształt rowków poprzecznych odporny na deformację spowodowaną większą wagą. Szerokie bloki ramię i wąski, prosty rowek poprawiają przyczepność na suchych nawierzchniach bez negatywnego wpływu na aquaplaning. Zoptymalizowana szerokość rowków i ich pozycja zapewniają równomierną wydajność na suchych i mokrych nawierzchniach. Zapewnia większą odporność na aquaplaning i wyższą wydajność hamowania na mokro dzięki większej ilości warstw wewnętrznych, które zapewniają miejsce na lepsze odprowadzanie wody. Liczba bloków zewnętrznych jest zoptymalizowana tak, aby zapewnić pożądaną przyczepność i wydajność podczas skręcania na suchych nawierzchniach, jednocześnie ten projekt W magazynie | 1 058 zł
| |
Do góry |